Obecny rynek produktów i usług możemy śmiało nazwać rynkiem na
którym rządzi klient. W świecie wyjątkowo roz
budowanej konkurencji oraz rywalizacji, firmy muszą walczyć nie tylko o jednorazowe przyciągnięcie konsumenta do swoich usług jak i produktów ale nade wszystko zatroszczyć się o zbudowanie odpowiednich stosunków, jakie w dłuższej perspektywie są w stanie zaowocować następnymi transakcjami.
Utarło się stwierdzenie, że znacznie taniej jest utrzymać obecnych klientów aniżeli walczyć o zupełnie nowych.
O ile przez bardzo wiele lat przyzwyczailiśmy się do powszechnych foto
grafii na papierze, potem do zdjęć cyfrowych na wszelkich nośnikach, tak obecnie pociągają nas zdjęcia robione z lotu ptaka.
Naturalnie wszystko jest do wykonania dzięki dronom, które takie zdjęcia z powietrza są w mocy zrobić.
I
jest w tym dużo prawdy, zwłaszcza, że w czasach mediów społecznościowych poglądy o naszych produktach i
usługach mogą bardzo szybko się rozlewać po sieci i, wpływać na działania przyszłych klientów. Z tej przyczyny wyjątkowo ważne jest właściwe zarządzanie relacjami z klientami, które jeśli odbywa się na właściwym poziomie, przyniesie naszej firmie wiele korzyści. Klienci są dzisiaj coraz bardziej świadomi jak i wymagający lecz również bardziej skłonni do dzielenia się własnymi opiniami na temat nabytych produktów w mediach społecznościowych tj.chociażby Facebook. W niezwykle szybkim czasie negatywne relacje kilku klientów są w stanie wpłynąć w dużym stopniu na postrzeganie naszej firmy przez pozostałych konsumentów. Relacja z kupującym nie ma końca w momencie
sprzedaży ale powinna trwać również długo po niej.
Odpowiednim rozwiązaniem, które wspiera budowanie właściwych relacji z kupującymi są aplikacje mobilne dla firm. Właściwie zbudowana
aplikacja do wydatków służbowych jest w stanie ułatwić naszym klientom kontakt z naszym przedsiębiorstwem, jak i posłużyć do działań posprzedażowych i budowania pozytywnych relacji z klientami.