Dziś coraz bardziej popularny staje się marketing narracyjny (zobacz także ten wpis), to znaczy dotyczący tworzenia ciekawej narracji, historii, jaka pomaga firmie w zdobyciu klientów.
Niebywale interesują nas Wasze oceny. Czy masz więcej pytań? (
http://www.ramster-klima.pl/fotowoltaika) Jeżeli tak, to namawiamy do kontaktowania się. Z przyjemnością ustosunkujemy się do każdej wieści.
Coraz większa ilość firm wdraża tak zwane reguły storytellingu, czyli zamiast agresywnej sprzedaży tworzona jest historia, która jest śledzona z uwagą. Ludzie wolą taką formę marketingu zdecydowanie niż suchą ofertę, która ma na celu jedynie sprzedaż.
To już się nie sprawdza. Także inne rodzaje marketingu, szczególnie buzz marketing to lepszy sposób na powiększenie sprzedaży oraz rozpoznawalności marki niż normalna tradycyjna sprzedaż (więcej szczegółów). Ludzie lubią bowiem słuchać interesujących historii, a jednocześnie lubią być zaskakiwani, a te formy marketingu rzeczywiście to są w stanie zaoferować.