Długopisy przyrządami reklamowym?

długopis
Odpowiedź na kwestię w tytule tekstu brzmi: oczywiście, że tak! Mimo siły mediów starych (radio) i nowych (internet), długopisy reklamowe cały czas są uważane za efektywną metodę marketingową. W tym krótkim przewodniku omówimy dokładne wyjaśnienie, czemu długopisy z nadrukiem to znakomity i niedrogi pomysł na ogłaszanie firmy.


Inne artykuły

Podstawowe zadanie gadżetów firmowych – długopisy reklamowe

długopis
W ofercie większości przedsiębiorstw, wytwarzających gadżety będące przedmiotem marketingu kolejnych marek, firm i przedsiębiorstw, znaleźć można m.in. długopisy reklamowe. Wyszukane długopisy z interesującymi deseniami, pasiaste, minimalistyczne, zawierające jedynie nazwę oraz logo marki, dodawane są do dóbr i usług, proponowanych przez firmę. Rozmaite długopisy reklamowe, które dostępne są na rynku w atrakcyjnych cenach, oferowane są z nadrukiem, grawerem – w przypadku długopisów metalowych, jak również w kompletach piśmiennych.


Długopisy z nadrukiem są bardzo praktyczne. Klient, który weźmie na ulicy ulotkę zwykle nie wsadzi jej do kieszeni, tylko przeczyta i wrzuci do śmietnika. A zwykłe długopisy to takie gadżety, które zawsze się przydadzą. W rankingach przedmiotów, które najczęściej się zawieruszają, długopisy z pewnością zdobyły dobre miejsce.

Kliknij ten link i zdobądź pomocne info odnośnie omawianej tutaj tematyki! Z pewnością rzeczywiście uznasz je za przydatne.

I to jest właśnie przyczyna, dla której opłaca się rozdawać potencjalnym klientom długopisy reklamowe. Ładnie ulokowane logo na długopisie będzie ciągle przypominało użytkownikom o marce. A każdy, kto poznał trochę marketingu, wie że kluczowe jest to, by firma weszła w pamięć konsumenta. Długopisy z nadrukiem spowodują, że klient skojarzy nazwę przedsiębiorstwa z przyjemnym prezentem, który przydaje się na co dzień.

kalkulator
Rozsądnie jest namierzyć przedsiębiorstwo poligraficzne, które tanio produkuje długopisy reklamowe logopen. Jeśli weźmiesz dużą liczbę egzemplarzy, koszty produkcji nie będą duże. Kluczowy jest design takiego przedmiotu. Długopisy z nadrukiem mają być miłe dla oka. Nie układaj zbyt wielu napisów na egzemplarzu, bo umie to zakłócić czytelność całości. Dobrze jest na długopisie dać zmniejszone logo marki, jej nazwę oraz główne dane, np. adres reprezentacji sieciowej. Gdy zostanie nieco linijek do wykorzystania, długopisy z nadrukiem mogą posiadać także zgrabne hasło reklamowe firmy, które błyskawicznie wchodzi w głowę. Należy napisać je wzdłuż gadżetu, tak żeby użytkownik widział tekst za każdym razem, gdy pisze.